BUDAPEST CLEANING SHOW

2018. október 5-6. Hungexpo B pavilon

Magyarországon, de az egész régióban is kevés lehetőség van arra, hogy a tisztítás-technológiai szakma a széles nyilvánosság előtt megmutassa magát. A kiállítás jó lehetőség arra, hogy a cégek megismertessék teljes palettájukat: mivel foglalkoznak, mi a specialitásuk, miben tűnnek ki a többi cég közül. A Budapest Cleaning Show ennek ad teret, ahol lehetőség nyílik a kapcsolatépítésre, üzleti találkozók megalapozására is. A cégek, szolgáltatók a Technológiai Bemutatótéren a gyakorlatban is megmutathatják, mire képesek a termékeik, milyen szolgáltatásokat végeznek munkatársaik. Reflektorfénybe kerülnek az innovációk, a legújabb fejlesztések. 2016-ban a TisztaShow nagy érdeklődés mellett zajlott, a kiállítók mind elégedettségüknek adtak hangot az esemény után. A rendezvényről beszámolt az MTI és szakmai lap is. 2018-ban a megújult, immár regionális szakkiállítás és vásáron várjuk Önöket.

Mutassa be szakértelmét, győzze meg a szakmai és a nagyközönséget, hogy van olyan szolgáltatási terület, ahol jobb, hatékonyabb, mint versenytársai!

Miért legyen Ön kiállító?

 

Új szereplőként lehetőség van megjelenni a közép-kelet-európai piacon, a már itt lévő cégeknek pedig a kiállítás egy jó alkalom az ismertségük növelésére. A megjelenés kiváló lehetőség a kapcsolatépítésre, üzleti találkozókra is. A standoknál szervezett, valamint a Technológiai Bemutatótéren zajló bemutatók, események pedig kiemelik a céget a többi közül. Itt alkalom nyílik egy látványos, nagy érdeklődés mellett zajló eseményen bemutatni az újdonságokat, innovációkat, szakértelmet. 2016-ban több kiállító is elsőként a TisztaShow-n jelent meg új termékével a szakmai közönség előtt.

Egy kiállítás, ahol bemutathatja saját fejlesztéseit, innovatív megoldásait, speciális szolgáltatásait.

Érdekli a kiállítás, de még nem győztünk meg? Íme pár érv a kiállítás mellett!

Új vagyok a piacon. Nekem miért éri meg kiállítani?

A rendezvény kiváló lehetőség valamennyi kiállító cég számára, hogy bemutatkozzon a közép-kelet-európai piacon. A standbérlésen túl megjelenhet a Technológiai Bemutatótéren, ahol nem csupán új termékekkel, de szolgáltatásokkal is megismertetheti a potenciális vásárlóit. A szakmai látogatók között lehetnek olyanok, akik problémájára épp az Ön cége tudja a megoldást, így akár már a helyszínen is szerezhet új partnereket, ügyfeleket. Emellett felmérheti a piaci szereplőket, láthatja, mit tud ma a szakma nyújtani, kik a lehetséges partnerek vagy vetélytársak a piacon.

Takarító cégünk online fogad megrendeléseket. Miért menjek el egy kiállításra?

Az online jelenlét nélkülözhetetlen manapság, ugyanakkor semmiképp sem pótolja a személyes kapcsolatokat. Egy kiállítás remek lehetőség arra, hogy meghívja partnereit, potenciális megrendelőit, leendő ügyfeleit. Mutassa be szolgáltatását a helyszínen, a gyakorlatban is! Így lehetősége van arra, hogy megmutassa, milyen problémákra, helyzetekre tud megoldást nyújtani. Biztosak vagyunk abban, hogy egy kétnapos szakmai kiállítás sok új szakma kapcsolatot, új információkat, tudást hozhat minden cég és szolgáltató számára.

Ismert cég vagyunk a piacon, sok partnerünk, megrendelőnk van. Miért éri meg nekünk eljönni a kiállításra?

A partnerek, megrendelők megtartása hosszú távon nem elegendő, minden cégnek szüksége van fejlődésre. Emellett a hűséges partnerek megtartása is nagyon fontos, időről időre kell valami pluszt nyújtani, ami kiemeli szolgáltatásunkat, termékeinket a többi közül. A 2016-os TisztaShow-n 40 kiállító mutatkozott be, és terveink szerint a már regionális, 2018-as Budapest Cleaning Show még nagyobb szabású lesz. A kiállításon a termékek, szolgáltatások bemutatásán túl lehetőség van a Technológiai Bemutatótéren külön megjelenésre is. Emellett a rendezvény egy különleges alkalom arra is, hogy a partnereket, megrendelőket meghívja, számukra egy oldott légkörű, kötetlen beszélgetést szervezzen, ápolja velük az üzleti kapcsolatát.

Nemzetközileg terjeszkednénk. Megéri elmenni kiállítani?

A 2016-os TisztaShow után 2018-ban kiállításunkat regionálisra bővítjük. Ezt tükrözi az új név is: Budapest Cleaning Show. Sokan érdeklődtek külföldről a kiállítás iránt, és hamarosan valamennyi nemzetközi szakmai naptárba bekerül a rendezvényünk.

Ha rendelkezik speciális technológiával, szaktudással, különleges takarító eszközzel, -géppel, berendezéssel, itt a lehetőség, hogy megmutassa őket!

Döntöttem: kiállítok! Mivel készüljek?

A stand bérlése önmagában egy fontos lépés, azonban minden kiállítónak fel is kell készülnie a rendezvényre. Hogyan tudja céljai szolgálatába állítani a kiállítás nyújtotta lehetőségeket?

Új termékeinek, szolgáltatásainak bemutatóját, bevezetését időzítse a kiállításra! Hívja meg meglévő és potenciális partnereit, ügyfeleit! Tűnjön ki a többi cég közül, mutassa meg, milyen takarítási helyzetekre tud megoldásokat ajánlani a látogatóknak. A felkészülés során kérje szakember segítségét!

A kiállítás fő témái

Takarítógépek

Takarító eszközök

Környezetbarát takarítás

Higiéniai feltöltő anyagok és adagolók

Kezelő-, tisztító- és ápolószerek

Egyéb kapcsolódó szakterületek

Tisztítás-technológiai szolgáltatást nyújtó szakcégek