Jó lehetőség a kapcsolattartásra 

Érdekes és hasznos kiállításként emlékszik a 2018-as Budapest Cleaning Show-ra Horváth Zoltán, a Kärcher Hungary Kft. értékesítési igazgatója. Sok látogatójuk volt, és majdnem minden partnerük eljött. A következő kiállításon a legfrissebb újdonságaikat szeretnék megmutatni.

Horváth Zoltán, a Kärcher Hungary Kft. értékesítési igazgatója

Milyen tapasztalatokat szerzett a 2018-as rendezvény során? 

Nagy standdal voltunk jelen, és felvonultattuk a teljes kínálatunkat. Elég sok látogatónk volt, és partnereink 90-95 százaléka is eljött. Részt vettünk egy sor szakmai bemutatón, versenyen, sőt nyereményeket is felajánlottunk a nyereményjátékokhoz. Érdekes és hasznos kiállításként maradt meg az emlékezetünkben.

Milyen hatása volt cégének ismertségére, forgalmára, üzleti kapcsolataira a részvétel?

Úgy vélem, indirekt módon hozzájárult az ismertségünkhöz a kiállítás. Ugyan a háztartási termékeink révén amúgy is jelentősnek mondható az ismertségünk, de a Budapest Cleaning Show-n az ipari kínálatunkat is sok embernek meg tudtuk mutatni.

Miért tartja fontosnak, hogy ismét ott legyen a következő rendezvényen?

Szakmai szempontból nagyon fontos, hogy az azóta megjelent újdonságokat, az elvégzett munkát meg tudjuk mutatni a vevőknek. Számítunk a szakmabeli érdeklődőkre, azokra, akiket érdekel az iparágban tapasztalható technológiai fejlődés és az újdonságok. A rendezvény jó lehetőség lesz a kapcsolattartásra is.