Brandépítés és a márkaismertség növelése 

Felülmúlta várakozásaikat a látogatók száma 2018-ban, jövőre pedig mind a brandépítés és a márkaismertség növelése szempontjából is fontosnak tartja a részvételt a Budapest Cleaning Show 2020-on Gorbai Attila, a Tenrom Magyarország Kft. ügyvezetője.

Milyen tapasztalatokat szerzett a 2018-as rendezvény során?  

Gorbai Attila, Tenrom Magyarország Kft. ügyvezetőe

A kiállítás első napján felülmúlta várakozásainkat az érdeklődők száma, nyitás után hamarosan kisebb tömeg jelent meg standunknál, sokan érdeklődtek, nézelődtek. Remek alkalom volt régi partnerekkel való kapcsolattartásra, valamint új érdeklődők bevonzására is. Lehetőségünk volt széles termékkínálatot, több gépet egyszerre, testközelben, egy helyen bemutatni a közönségnek, akik a gépeket megtekinthették, körbejárhatták, ráülhettek. A szervezés, a lebonyolítás és a szervezőkkel való kommunikáció gördülékeny volt. Sajnos második napra (ami szombatra esett) az érdeklődés alábbhagyott, de a jövő évi rendezvény már nem fog a hétvégébe nyúlni.

 

Milyen hatása volt cégének ismertségére, forgalmára, üzleti kapcsolataira a részvétel?

Kapcsolatépítés szempontjából hasznosnak bizonyult a kiállítás. Teret és lehetőséget adott a személyes kapcsolat ápolására régi, már meglévő üzleti partnereinkkel, a gépekkel kapcsolatban pedig hasznos és érdekes beszélgetések alakultak ki, és új érdeklődőkkel ismerkedhettünk meg. Hatásai inkább hosszú távon jelentkeznek.

Miért tartja fontosnak, hogy ismét ott legyen a következő rendezvényen?

Mind brandépítés, mind a márkaismertség növelése szempontjából fontosnak tartjuk a jelenlétet. Hiszen elengedhetetlen, hogy a szakma képviselői ismerjék/megismerjék cégünket, termékeinket. A megjelenés emellett lehetőséget ad gépeink, újdonságaink széles körű bemutatására. A kiállítás érdekes témát és alapot nyújt a kommunikációnkhoz, a partnerek és érdeklődők megszólításához.